HJEMMELAGDE SIKLESMEKKER

I dag har jeg sydd noen enkle siklesmekker, som bokstavlig talt er gjort på 1-2-3. Jeg synes det kan bli ganske kostbart å kjøpe slike smekker i butikk, da de ligger på 50-100 kr stykket. Da er det bedre å lage de selv. Enkelt er det også. Det fine med disse smekkene er jo at man kan lage de av restestoff man har liggende. Jeg liker også å sy matchende smekker og bukser/shortser. Smekkene er jo både dekorative og har en praktisk funksjon.

Jeg har sydd smekker i flere variasjoner både med og uten bånd. Trykknapper skal også komme på, men det var jeg tom for så det får jeg sette på senere. 

Denne er en favoritt! Såå nydelig med blondekant.

Matchende smekke og bukse ♥

Hvilken var din favoritt? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg