juni 2019

Godt nytt år til dere! 

Flere som følger meg har sikkert fått med seg nyheten allerede etter at jeg postet bilde på Instagram. Vi venter ei lita jente i juni, og som vi gleder oss! 2018 var et veldig fint, men travelt år. Det startet med at mannen i hus brakk ryggen etter å ha sklidd ned fra krana på jobb. Så kjøpte vi oss hus og solgte leiligheten. Midt opp i dette jobbet jeg med bacheloren min, og rett etter den var levert flyttet vi inn i det nye huset vårt. Det siste halvåret bare fløy avgårde ettersom vi har holdt på med oppussing og gjort masse ute både på fasaden og i hagen vår. Mye gjenstår enda, men nå stresser vi ikke så mye med å gjøre ferdig alt med en gang. 2019 kommer til å bli enda bedre med en liten jente som skal berike livene våre <3 Jeg klarer nesten ikke å vente. Formen min er ikke så bra om dagen, så for å få dagene til å gå har jeg sydd litt fint til lille i magen. Det er så koselig! Oppskrifter på flere av tingene kommer her på bloggen etterhvert.

Håper dere har en super start på det nye året og at det blir fylt med masse glede og moro.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg