Vårfarger i stuen

Dette er stuen vår akkurat nå, og jeg elsker de rosa elementene! En av vårens fineste trender er nettopp dus rosa farger og det er jo bare så fint. For at det ikke skal bli for sukkersøtt for mannen i heimen så har jeg kombinert det rosa med mørke putetrekk og detaljer. Det er fint å kombinere det røffe mot det søte, og sammen gir det en lun og deilig følelse av vår i stua. 

Jeg synes også det er viktig å ha litt grønne planter i hus til en hver tid. Planter gir en bedre helhet og følelse i rommet, og det grønne bidrar med å skape litt kontraster i interiøret. Jeg må ærlig innrømme at jeg er ekstremt dårlig med planter og blomster. Grønne fingre har jeg virkelig ikke fått, så her går det stort sett i falske blomster og det fungerer som bare det! 😉 Den eneste levende planta jeg eier er den dere ser i vinduet, og den er perfekt for meg som glemmer å vanne. Den overlever uansett hvor mye eller lite vann den får, og får den ikke vann på to måneder – ja så blomstrer den jammen meg uansett! 

Nå skal vi snart lage litt sen middag og snurre film på skjermen. Biff med deilig tilbehør står på menyen i kveld. Lørdagsmiddag på etterskudd 🙂 Sånn er det når samboeren jobber borte til 5 mai og kom hjem en liten tur i dag før han reiser igjen i morgen. 

Ha en fortsatt fin søndag ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg