MØBELINSPIRASJON

Håper dere har en fin torsdagskveld. Jeg har vært på kurs i dag i forbindelse med jobb, og er klar for kursdag nr. 2 i morgen. Jeg er SÅ trøtt om ettermiddagene for tiden. Jeg bare sovner rundt 18-tiden… Ser frem mot vår og mer energi! 🙂

Jeg er jo helt i inspirasjonsmodus om dagen til det nye huset. Jeg ser for meg hvordan alt kommer til å bli, og det er så gøy. Jeg har satt sammen litt ulike collager med møbler jeg ser for meg til spisestue, stue og soverommet vårt. Stilen jeg ønsker å gå for en litt mørkere og strammere sitt enn den vi har i dag. Jeg har blitt mer og mer glad i kontraster og mørke møbler. Dette tror jeg blir så fint! 🙂 

 

 

Hva synes dere om stilen? 

7 kommentarer
    1. Nydelig ! Gleder meg til å følge deg videre❤️Hadde satt stor pris om du skrev hvor tingene var fra😀

    2. Synes du har en fin plan for møblene og den stilen du har valgt til det nye huset 👍 Du er veldig dyktig 👏👏👏 Til slutt må jeg få takke deg for at du deler med oss. Lykke til videre men prosjektene dine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg