Snart helg

Denne torsdagen har bare flydd avgårde. Jeg har endelig landet i sofaen etter en lang dag på jobb, og gud så deilig. Ingenting slår en time i sofaen etter senvakt før leggetid. Nå skal jeg lage meg en deilig skål med propud sjokoladepudding toppet med bær og kokos, og sette på en episode av superoppusserne. Jeg elsker det programmet! De skaper så utrolig mange flotte og funksjonelle hjem. 

Tenk at det snart er helg allerede! Dagene går jo så fort om dagen, og det stresser meg litt i forhold til eksamen. Men jeg kommer vel i mål til slutt med denne eksamenen også. Når denne er levert er det bare èn eksamen igjen før vi reiser til Thailand. Ååå som jeg gleder meg til sol og varme med kjæresten min i hele 17 dager! 

Ha en fin kveld videre ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg