Sommerklar balkong

Balkongen er nå sommerklar, og jeg kan nesten ikke vente med å nyte sene sommerkvelder her ute. Det er så koselig når lyktene er tent og musikken er på svakt i bakgrunnen. Her skal vi ha mange deilige middager, glass med vin og i det hele tatt bare kose oss. Før hadde vi møbler i rotting her ute, men de solgte jeg tidlig i vår og kjøpte nye møbler som tar mindre plass. De nye møblene unytter balkongen mye bedre enn de gamle møblene gjorde, og vi har faktisk fått bedre sitteplass også. Bordet kan legges ned og stolen kan slås sammen, og på den måten slipper vi at det blir trangt. Veldig fornøyd med valg av møbler her ute altså! 

For å skape en lun og deilig stemning utendørs er det viktig med tekstiler og blomster. Myke puter og pledd er gull verdt når solen går ned og det blir litt kjøligere ute. Jeg skal plante om i blomsterkassen litt nærmere sommeren, og da tenker jeg å blande litt ulike blomster og farger. Noen som har tips til blomster som er lettstelte kanskje? Jeg eier jo ikke grønne fingre, noe som resulterer i at jeg må gå å plukke av visne blomster gjennom hele sommeren, hehe 😉 

Ha en fin onsdagskveld! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg