8 ting å gjøre på en søndag

 Er det fint vær kan du gå en deilig tur. Ta med venner, kjæresten eller familien på en gåtur i skog og mark eller i fjellet om du har det i nærheten. Dette er det beste jeg vet på søndager. Vi pleier å dra opp til marka i Oslo og går da et par timer i skogen. Så deilig for både to og firbeinte!


– fjelltur i Lofoten i fjor sommer –

 Se på favorittserien din. Hva er vel bedre enn en skikkelig daffesøndag om været ikke er helt på din side en søndag. Lag deg en deilig kopp med noe varmt, finn frem litt oppskjært frukt og bær og snurr favorittserien din på skjermen. 

 Cafètur i byen. Det er så koselig å tusle rundt i byen en søndag. Nå er det jo perfekt temperatur ute til å nyte en deilig lunsj i sola utendørs. 

 Hjemmespa. Det er viktig å sette av tid til litt egenpleie i blant, og da er noen timer med hjemmespa helt perfekt. Finn frem bodyskrubb, barberhøvel, gode såper og kremer og tenn deilige duftlys på badet. 

 Er du opptatt av interiør og hjem så kan du dille litt hjemme. Dette elsker jeg å gjøre på søndager uten stress og noe man skal rekke. Fjern alle pyntegjenstander og plasser ut på nytt, bytt putetrekk på pynteputer og kjøp inn noen friske blomster fra Plantasjen. 

 Invitere familie eller gode venner på middag. Dekk et pent bort og lag en deilig middag med dessert til noen du er glad i. 

 Rydd i skuffer og skap på kjøkkenet. Dette synes jeg faktisk kan være veldig hyggelig om jeg vet jeg har god tid og setter på litt deilig musikk i bakgrunnen. Det å skape orden i skuffer og skap er så deilig. Det gir i hvert fall meg en bedre hverdag når jeg slipper å lete etter risen i 10 minutter før middagslaging 😉 

 Være kreativ! Håndarbeid og diy-prosjekter er perfekt å holde på med på søndager. Finn inspirasjon på Pinterest eller andre steder og rigg deg til med hobbyartikler og inspirerende musikk på høyttaleren. 


– diy – putetrekk av 100% merinoull – 

Håper dere alle får en nydelig søndag! 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg