Diy oppbevaringspose

Hei og god lørdag! Her skal jeg og voffsen snart ut å gå en tur før det blir eksamensjobbing resten av lørdagen. Tilbake til overskriften – jeg har fått helt sydilla om dagen og har sydd masse søte klær til niesa vår på 1,5 år. Det er så koselig å sy klær og annet til lille snuppa, så jeg har sydd nærmere en uke i strekk. Det er jo ikke lett å stoppe når det er så gøy! 🙂 

Under ser dere en søt oppbevaringspose jeg sydde i går. Denne tenkte jeg å dele oppskriften på til uken, så følg med om du har planer om å sy i nærmeste framtid. Den er utrolig enkel å lage og kan brukes til mange formål. 

Ha en fin dag i solen! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg